Częste pytania (FAQ)

FAQ składnicy 4 Żywioły

Kliknij na pytanie, które chcesz zadać:

 

Czy produkt jest dostępny?

Jeśli produkt, który pragniesz zakupić posiada przycisk "Powiadom o dostępności" to znaczy, że aktualnie nie ma w naszym magazynie.

Po kliknięciu w "Powiadom o dostępności" i zostawieniu nam swojego adresu e-mail, system automatycznie poinformuje Cię, jeśli produkt wróci do naszej oferty.

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Zaloguj się -> Moje Konto -> tam znajdziesz podgląd, stanu realizacji Twoich zamówień.

Możesz również zadzwonić do nas. Aktualne numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt.

 

 

Jak długo będę czekać na paczkę?

Większość paczek wysyłamy w 24 godziny od momentu złożenia zamówienia i jego opłacenia.

Maksymalny czas realizacji widoczny jest w koszyku, po dodaniu do niego produktów.

Pamiętaj, że czas w jakim kurier dostarcza Twoje zamówienie po odebraniu go od nas, niestety nie jest od nas zależny.

Pamiętaj też, czas realizacji, pokazany w koszyku nie uwzględnia czasu dostarczenia paczki zamówienia.

 

 

Jakie są formy dostawy?

W zależności od liczby i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jeden ze sposobów dostawy:

  • firma kurierska InPost
  • paczkomat
  • odbiór osobisty.

Zobacz, ile kosztuje dostawa

 

 

Jakie są koszty przesyłki?

Zajrzyj tutaj.

 

 

Jakie są sposoby płatności?

  • przelew na konto bankowe - aktualny numer konta bankowego znajdziesz w zakładce kontakt
  • płatność za pobraniem
  • przelew on-line PAY'U*

* Jeśli nagle zrezygnujesz z opłaty metodą PAY'U, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na: zamowienia@4zywioly.pl  

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, zapraszamy!

Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły,  ul. Marii Konopnickiej 6

poniedziałek-piątek 10.00–19.00

sobota 10.00–14.00

 

 

Jak skorzystać z kuponu rabatowego?

Czasami oferujemy kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu, kod rabatowy przestaje być aktywny.

 

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście.  W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

 

Czy mogę zmienić dane do faktury VAT?

Oczywiście. Napisz do nas maila w tej sprawie (zamowienia@4zywioly.pl). Pamiętaj, aby w mailu uwzględnić numer zamówienia i podać poprawne dane do faktury.

 

 

Jak zmienić lub domówić "coś" do mojego zamówienia?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie w momencie kompletowania jego zawartości. Kiedy przesyłasz je do nas modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakichkolwiek zmian zadzwoń i poproś o zmiany 600 353 352.

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu rezygnacji z zamówienia musisz zadzwonić do nas. 

 

 

Gdzie jest moja paczka?

Wybierając opcję dostawy kurierem, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Jeśli nadal masz problem z informacją o swojej przesyłce, skontaktuj się z nami.

 

 

Mam problem z paczką. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 600 353 352.

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Oczywiście, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. Możesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.

Co należy zrobić?

  • Spakuj to, co chcesz nam odesłać.
  • Skorzystaj w formularza odstąpienia od umowy. Zajdziesz go tutaj.
  • Odeślij nam paczkę na nasz adres: Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły Sp.z o.o, ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń: 600 353 352.

 

 

Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Oczywiście. Masz na to 7 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. Możesz wymienić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Co należy zrobić?

  • Spakuj to, co chcesz nam odesłać.
  • Skorzystaj w formularza odstąpienia od umowy. Zajdziesz go tutaj.
  • Odeślij nam paczkę na nasz adres: Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły Sp.z o.o, ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń: 600 353 352.

 

 

Czy wysyłka zagranicę jest możliwa?

Jasne. Towar możemy wysłać w każde miejsce świata, lecz są pewne ograniczenia. Nasz spec - odpowie na wszystkie pytania w tej sprawie. Napisz maila do nas pod adres mailowy: zamowienia@4zywioly.pl.

 

 

Czy mogę zmienić kolor koszulki z kolekcji na inny?

Jest to możliwe, choć taka usługa będzie dodatkowo płatna. W celu ustawienia koloru koszulki, prosimy o kontakt z działem zamówień - zamowienia@4zywioly.pl telefon: 600 353 352.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium