Częste pytania (FAQ)

Kliknij na pytanie, które chcesz zadać:

 

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Jeśli przytrafiło Ci się, że towar, który chcesz zakupić posiada przycisk "Powiadom o dostępności" to znaczy, że aktualnie go brak. Wpisując swój adres e-mail, zostaniesz poinformowany, kiedy towar wróci na półki sklepowe.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Zaloguj się -> Moje Konto -> tam masz podgląd, co się dzieje z Twoim zamówieniem.

Jeśli nadal coś Cię nie pokoi, zadzwoń do Tomka, on udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania:

(22) 339 06 75 lub 502 537 501

Jak długo będę czekać na paczkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji.

Kurier InPost zastrzega sobie prawo do dostarczenia paczki do 3 dni roboczych od daty nadania.

Poczta Polska zastrzega sobie prawo do dostarczenia listu do 14 dni roboczych od daty nadania.

Pamiętaj, że...

Termin otrzymania paczki = termin kompletowania + czas dostawy

Jakie są formy dostawy?

W zależności od liczby i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jeden ze sposobów dostawy:

  • firma kurierska InPost
  • paczkomat
  • poczta polska (przesyłka priorytetowa)
  • odbiór osobisty.

Zobacz, ile kosztuje dostawa

Jakie są koszty przesyłki?

Zajrzyj tutaj.

 

Jakie są sposoby płatności?

  • przelew na konto bankowe składnicy: 82 1140 1010 0000 5397 6800 1001
  • płatność za pobraniem
  • przelew on-line PAY'U.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, zapraszamy!

Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły -> pl. Trzech Krzyży-> ul. Marii Konopnickiej 6-> za hotelem Sheraton.

poniedziałek-piątek 9.00–19.00

sobota 10.00–14.00

Jak skorzystać z kuponu rabatowego?

Czasami oferujemy kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu, kod rabatowy przestaje być aktywny.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście.  W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go do nas modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia zadzwoń do Tomka i poproś go o zmiany (22) 339 06 75 lub 502 537 501.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go do nas anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia zadzwoń do Tomka i poproś go o zmiany (22) 339 06 75 lub 502 537 501.

 

Gdzie jest moja paczka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

O więcej zapytaj Karola (22) 339 06 75 lub 514 152 595.

 

Mam problem z paczką. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z Tomkiem pod numerem telefonu: (22) 339 06 75 lub 502 537 501.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Oczywiście, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. Możesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.

Co należy zrobić?

  • Spakuj to, co chcesz nam odesłać.
  • Skorzystaj w formularza odstąpienia od umowy. Zajdziesz go tutaj.
  • Odeślij nam paczkę na nasz adres: Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły Sp.z o.o, ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do Tomka: (22) 339 06 75 lub 502 537 501.

Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Oczywiście. Masz na to 7 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. Możesz wymienić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Co należy zrobić?

  • Spakuj to, co chcesz nam odesłać.
  • Skorzystaj w formularza odstąpienia od umowy. Zajdziesz go tutaj.
  • Odeślij nam paczkę na nasz adres: Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły Sp.z o.o, ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do Tomka: (22) 339 06 75 lub 502 537 501.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl