Worki i torby harcerskie na zamówienie

 WORKI I TORBY Z NADRUKIEM JAKO UPOMINKI DLA DRUŻYNY HARCERSKIEJ ALBO GROMADY ZUCHOWEJ

Zapytaj i zamawiaj na: zamowienia@4zywioly.pl 

 

WORKI/ PLECAKI NA SZNURKU NA ZAMÓWIENIE

Plecaki na sznurku z własnym nadrukiem - to doskonały gadżet dla organizatorów różnych harcerskich przedsięwzięć: zlotów, rajdów, biwaków czy jednodniowych wydarzeń. To praktyczny upominek harcerski, który spodoba się wszystkim uczestnikom. Wygodny i podręczny. Można w nim przechowywać wiele różności, niezbędnych do jednodniowej wycieczki, wędrówki lub zajęć: zeszyt, długopis, kanapkę, napój, a także podręczną apteczkę. Idealny także podczas zbiórek, wyjazdów czy gier po mieście. 

Bawełniany, kolorowy plecak jest workiem o wielkość 37 x 47 cm. Posiada białe i długie sznurki, które ściągamy do środka, jednocześnie zamykając plecak. Jednokomorowy. Wykonany ze 100% bawełny.

Ile kosztują plecaki na sznurku na zamówienie?

Gadżety harcerskie na zamówienie wyceniamy na podstawie wzoru i ilości zamawianych sztuk. Pamiętaj, im prostszy nadruk na plecaku lub worku, tym taniej. Jeśli pragniesz zamówić większą ilość, na pewno będzie to dla Ciebie korzystne cenowo.

Plecaki na sznurku lub na worku na zamówienie przyjmujemy od 1 szt. Wpłaty należy dokonywać na numer konta: 82 1140 1010 0000 5397 6800 1001

Kolory Naszych plecako - worków:

Aby wycenić plecaki na sznurku dla drużyny bądź gromady, należy:

  • podać liczbę sztuk
  • określić kolor worka
  • dołączyć grafikę, logo lub napis, który ma się na nich znaleźć
  • podać ew. termin realizacji (np. na zbliżający się biwak).

Napisz maila na: zamowienia@4zywioly.pl


Skorzystaj z usług Naszego grafika

Jeśli pragniesz złożyć u Nas zamówienie, a nie masz czasu lub odpowiednich zdolności, aby zaprojektować  wzór do druku, niczym się nie przejmuj. Nasza graficzka Iza, chętnie zamieni Twój pomysł w atrakcyjną grafikę.

Każdą usługę graficzną wyceniamy indywidualnie, gdyż czasem zlecisz nam coś prostego do zaprojektowania, a czasem rzucisz Nam wyzwanie. :) Także śmiało zapytaj Nas o stawkę szczególnie, że mamy bardzo konkurencyjne ceny. ;)

Zaprojektowane wzory przez naszego grafika są własnością intelektualną składnicy. Będą one przechowane i drukowane tylko w Naszej fabryce.

 

TORBY HARCERSKIE Z GRAFIKĄ DRUŻYNY

Bawełniana torba na ramię z grafiką lub logo - to doskonały pomysł dla organizatorów różnych zlotów, wydarzeń, przedsięwzięć czy eventów. To praktyczny upominek dla harcerzy, członków hufca, uczestników spotkania czy konferencji.  Można w niej schować wiele podręcznych różności, jak zeszyt, długopis czy dodatkowe gadżety.

Przydatna podczas zbiórek, wyjazdów czy gier po mieście. Torba z grafiką, hasłem bądź logo staje się bardziej osobista oraz podkreśla uczestnictwo w organizowanych przedsięwzięciach.

Torba na ramię z nadrukiem 38 x 42 cm. Uszyte mocno ze 100% bawełny o gramaturze 140g. Posiadają długie (70 cm) ucha, dzięki czemu są wygodne w noszeniu.

Ile kosztują torby bawełniane na zamówienie?

Gadżety harcerskie na zamówienie wyceniamy na podstawie wzoru i ilości zamawianych sztuk. Pamiętaj, im prostszy nadruk na torbie, tym taniej. Jeśli pragniesz zamówić większą ilość, na pewno będzie to dla Ciebie korzystne cenowo.

Torby bawełniane na zamówienia przyjmujemy od 1 szt. Wpłaty należy dokonywać na numer konta: 82 1140 1010 0000 5397 6800 1001

 Kolory toreb bawełnianych na zamówienie

Aby zamówić torbę bawełnianą z własnym nadrukiem, należy:

  • podać liczbę sztuk
  • podać kolor torby
  • dołączyć grafikę lub napis, który ma się na niej znaleźć
  • podać ew. termin realizacji (np. na zbliżający się biwak).

Napisz maila na: zamowienia@4zywioly.pl

Jaki jest czas realizacji zamówień na plecaki oraz torby z własnym nadrukiem?

Składnica 4 Żywioły dokłada wszelkich starań, aby Wasze zamówienia były realizowane jak najszybciej. Zależy Nam, abyście nowe gadżety - plecaczki na sznurku lub torby na ramię – mogli zabrać ze sobą na najbliższą harcerską zbiórkę, spotkanie, biwak czy obóz.

Przeciętny czas realizacji zamówienia z indywidualnym nadrukiem to 5 dni roboczych - choć na ten termin mogą wpłynąć inne czynniki:

  1. Ilość zamawianych sztuk – przy dużej ilość, np.: 500, 1000 lub więcej, proces wyszywania naturalnie się wydłuża,
  2. Stopień skomplikowania wzoru – prosty napis lub grafika - takie zamówienia wykonujemy bardzo sprawnie. Czas realizacji wydłuża się, jeśli wzór ma bardzo dużo kolorów lub posiada zawiłe, skomplikowane elementy, które trzeba odpowiednio przygotować - przy takich zamówieniach czas może się nieco wydłużyć,
  3. Data opłacenia zamówienia – wszystkie gadżety na zamówienie wykonujemy po wpłynięciu przedpłaty - gdy otrzymasz od Nas fakturę lub dokument do opłacenia zamówienia, zrób przelew jak najszybciej;  możesz przyśpieszyć dzień rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia wysyłając nam potwierdzenie realizacji przelewu na mail: zamowienia@4zywioly.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium