Sprawność harcerska K6 - Nowy SIM

Wysyłka w: 1-5 dni
Cena: 2,60 zł 2.60
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Sprawność harcerska K6

 Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.

Szczegóły:

  • obwódki:
    • niebieska - sprawność jednogwiazdkowa
    • zielona - sprawność dwugwiazdkowa
    • czerwona - sprawność trzygwiazdkowa
    • czarna - sprawność czterogwiazdkowa
  • wysokiej jakości haft
  • kontrastowe kolory nici
  • średnica: 3 cm
  • podkład umożliwiający naprasowanie
  • haftowane w naszej składnicy.

Jak nosić?

Na prawym rękawie koszuli mundurowej.

Wymagania i zadania:

* Gra w kilka gier stolikowych. Potrafi wyjaśnić zasady gry zastępowi.

  1. Zagrałem/am w 5 różnych gier stolikowych z rodziną, zastępem lub znajomymi.
  2. Na zbiórce zastępu zaproponowałem/am grę dobraną odpowiednio do wieku i doświadczenia graczy. Wyjaśniłem/am zasady i poprowadziłem/am rozgrywkę.
  3. Zagrałem/am w co najmniej jedną grę planszową lub karcianą o tematyce harcerskiej lub historycznej.
  4. Naprawiłem/am i zakonserwowałem/am grę stolikową (naprawa pudełka, wsadzenie kart w koszulki, uzupełnienie brakujących elementów).

** Wie, jak różne gry stolikowe wpływają na zdolności. Orientuje się w popularnych grach stolikowych.

  1. Poznałem/am przynajmniej jedną grę na refleks, strategię, rozwijającą logiczne myślenie, zdolności ekonomiczne, planowania, pamięć, wiedzę, kreatywne myślenie (mogą się pokrywać). Zaprezentowałem/am te gry, wplatając je w prace mojego zastępu.
  2. Wziąłem/wzięłam udział w turnieju gier planszowych lub karcianych.
  3. Zorganizowałem/am miniturniej gier stolikowych w zastępie lub drużynie.
  4. Znam przynajmniej jeden portal / blog / vlog o grach stolikowych.

*** Zna podstawowe mechaniki gier. Umiejętnie dobiera grę do graczy.

  1. Zorganizowałem/am turniej gier stolikowych w dowolnym środowisku lub pracowałem/am na targach gier stolikowych, wyjaśniając gry.
  2. Poznałem/am mechaniki stosowane w grach i potrafię je zidentyfikować w grach, w które gram. Na zbiórce drużyny zaprezentowałem/am historię, twórców oraz rodzaje gier planszowych i karcianych.
  3. Zorganizowałem/am w swoim środowisku (drużyna, szkoła, kółko zainteresowań) akcję promującą gry planszowe i karciane. Zorganizowałem/am turniej gier w systemie szwajcarskim.
  4. Samodzielnie lub wraz z zespołem stworzyłem/am prostą grę planszową lub karcianą o tematyce harcerskiej i upowszechniłem/am ją w środowisku harcerskim.

**** Tworzy własne gry stolikowe. Rozumie różnicę między „ciekawym pomysłem” a „grywalnym pomysłem”.

  1. Określiłem/am potrzebę edukacyjną, docelową grupę wiekową i zakres wiedzy, który można przekazać za pomocą gry. Odpowiednio dobrałem/am mechanikę do projektowanej gry i stworzyłem/am fabułę.
  2. Zapoznałem/am się z materiałami o projektowaniu gier - np. Laboratorium Gier. Stworzyłem/am prototyp gry w kilku egzemplarzach i przeprowadziłem/am testy. Na bazie uzyskanej informacji zwrotnej poprawiłem/am grę i przeprowadziłem/am kolejną serię testów. Cykl powtarzałem/am do momentu, gdy gra stała się grywalna (uzyskała dobre oceny od testujących i w większości określali ją jako atrakcyjną).
  3. Stworzoną grę zaproponowałem/am wydawnictwu lub spopularyzowałem/am samodzielnie (np. upubliczniając materiały do samodzielnego wydruku).

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl