Sprawność harcerska Malarz/Malarka - Nowy SIM

Sprawność harcerska Malarz/Malarka
  • promocja
Wysyłka w: 14 dni
Cena: 2,20 zł 2,60 zł 2.20
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 2,60 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Sprawność harcerska Malarz/Malarka

 Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.

Szczegóły:

  • obwódki:
    • niebieska - sprawność jednogwiazdkowa
    • zielona - sprawność dwugwiazdkowa
    • czerwona - sprawność trzygwiazdkowa
    • czarna - sprawność czterogwiazdkowa
  • wysokiej jakości haft
  • kontrastowe kolory nici
  • średnica: 3 cm
  • podkład umożliwiający naprasowanie
  • haftowane w naszej składnicy.

Jak nosić?

Na prawym rękawie koszuli mundurowej.

Wymagania i zadania:

* Maluje obrazy dowolną techniką malarską. Odwiedza wystawy/muzea i ogląda dzieła malarskie. Posługuje się barwami podstawowymi.

  1. Skompletowałem/am zestaw podstawowych narzędzi do pracy: farby, paleta i pędzle. Opowiedziałem/am członkom zastępu, jak o nie dbam.
  2. Namalowałem/am 3 obrazy o dowolnej tematyce dowolną techniką.
  3. Odwiedziłem/am wystawę malarską/artystyczną.
  4. Wymieniłem/am barwy podstawowe, trzy kolory ciepłe i trzy kolory zimne.

** Uzyskuje pożądane kolory łącząc farby. W swoich pracach posługuje się kilkoma technikami malarskimi. Odwiedza wystawy malarskie, analizując wnikliwie wybrane dzieła. Zna twórczość wybranych malarzy.

  1. Odpowiednio wymieszałem/am farby, aby uzyskać kolor: pomarańczowy, fioletowy, zielony, brązowy, szary. Wykorzystałem/am, w tym celu tylko barwy podstawowe.
  2. Namalowałem/am minimum 5 obrazów, posługując się co najmniej dwiema technikami malarskimi np. akwarela, tempera, akryl.
  3. Odwiedziłem/am wystawę malarską, wybrałem/am jeden obraz i go opisałem/am (Co przedstawia dzieło? Co znajduje się na pierwszym, a co na drugim planie? Jaka jest kompozycja: statyczna czy dynamiczna, otwarta, czy zamknięta, diagonalna, horyzontalna, czy wertykalna? Jaką technikę zastosował artysta? Jaką paletą barw posłużył się artysta?)
  4. Wybrałem/am 3 dzieła ulubionego malarza. Porównałem/am je, wskazując po 3 podobieństwa i różnice.

*** Bierze udział w plenerach malarskich. Tworzy swoje prace na różnych materiałach, dopasowując odpowiednią technikę. Odwiedza wystawy malarskie, szukając inspiracji do własnych prac. Propaguje wiedzę o epokach malarskich.

  1. Wziął/wzięła udział w plenerze malarskim.
  2. Namalowałem/am minimum 7 obrazów na różnych materiałach (np. płótno, drewno, szkło), dopasowując odpowiednią technikę.
  3. Odwiedziłem/am wystawę malarską. Wybrałem/am element jednego obrazu, który mnie szczególnie zaciekawił. Namalowałem/am swój własny obraz zainspirowany wybranym fragmentem.
  4. Przygotowałem/am infografikę przedstawiającą dwie epoki malarskie. Infografika zawiera krótką charakterystykę każdej epoki, sylwetki co najmniej 4 artystów (po dwie dla każdej epoki), ciekawostki.

**** Przygotowuje podłoże malarskie do swojej pracy. Wystawia własne obrazy w miejscu publicznym. Prowadzi szkicownik.

  1. Samodzielnie przygotowałem/am podłoże malarskie, np. naciągnąłem/am i przymocowałem/am płótno do blejtramu, przygotowałem/am drewno.
  2. Namalowałem/am co najmniej 4 cykle obrazów poruszające różną tematykę. Zaprezentowałem/am je na wystawie w miejscu publicznym.
  3. Odwiedziłem/am minimum 5 wystaw malarskich (dopuszczalne są wizyty w muzeach online). Stworzyłem/am kopię wybranego dzieła.
  4. Prowadziłem/am szkicownik zawierający inspiracje i pomysły na kolejne obrazy.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl