Sprawność harcerska Organizator/Organizatorka czasu - Nowy SIM

Wysyłka w: 1-5 dni
Cena: 2,60 zł 2.60
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Sprawność harcerska Organizator/Organizatorka czasu

 Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.

Szczegóły:

  • obwódki:
    • zielona - sprawność dwugwiazdkowa
    • czerwona – sprawność trzygwiazdkowa
    • czarna - sprawność czterogwiazdkowa
  • wysokiej jakości haft
  • kontrastowe kolory nici
  • średnica: 3 cm
  • podkład umożliwiający naprasowanie
  • haftowane w naszej składnicy.

Jak nosić?

Na prawym rękawie koszuli mundurowej.

Wymagania i zadania:

** Cyklicznie planuje swój czas.

  1. Rozumiem, dlaczego należy zarządzać swoim czasem. Planując zadania na tydzień, dopilnowałem/am, aby nie przeładować swojego tygodnia i zostawić sobie czas na odpoczynek i odpowiednią ilość snu.
  2. Poznałem/am trzy różne metody zarządzania czasem. Zaplanowałem/am jedno zadanie wybraną metodą.
  3. Planując swój czas, korzystałem/am z kalendarza/terminarza (papierowego lub elektronicznego).
  4. Korzystając z wiedzy o planowaniu, pomogłem/am zastępowi stworzyć harmonogram tropu.

*** Umie prowadzić planowanie zespołowe – zarządza projektami. Dzieli się wiedzą.

  1. Założyłem/am własny bullet journal, dobierając najwygodniejsze i najpotrzebniejsze dla siebie elementy. Prowadziłem/am go przez co najmniej miesiąc, a następnie podzieliłem/am się dobrymi praktykami z zastępem lub znajomymi.
  2. W trakcie trwania próby planowałem/am każdy swój tydzień. Pod koniec każdego tygodnia dokonywałem/am podsumowania realizacji planu i brałem/am pod uwagę efekty przy planowaniu kolejnego tygodnia.
  3. Poznałem/am co najmniej dwie metody planowania zadań i zwiększenia produktywności (np. diagram Gantta, pomodoro, macierz Eisenhowera, kanban). Zastosowałem/am je przy dowolnym zadaniu w trakcie próby.
  4. Współorganizowałem/am biwak drużyny: brałem/am udział w podziale zadań, byłem/am odpowiedzialny/a za wybrane zadania (np. lista zakupów, dojazdy, zamówienie autokaru).

**** Prowadząc projekty, właściwie dobiera narzędzia ze znanych mu metodyk zarządzania projektami, biorąc pod uwagę charakter zespołu i samego projektu.

  1. Poznałem/am podstawy zarządzania projektami, wiem czym jest agile i waterfall. Do prowadzonego przez siebie projektu dobrałem/am takie narzędzia z tych metodyk projektowych, które pasowały do charakteru grupy i prowadzonego projektu tak, by wspierały efektywność pracy, a nie ją utrudniały.
  2. Poznałem/am kilka narzędzi do planowania i zarządzania pracą zespołu lub własną (np. Trello, Asana, Microsoft Planner, Habitica). Wybrałem/am jedno i zastosowałem/am w pracy własnej lub zespołu, konsekwentnie używając go w trakcie trwania zadania.
  3. Wiem, czym jest ścieżka krytyczna, zidentyfikowałem/am ją w prowadzonym przez siebie w projekcie, zidentyfikowałem/am ryzyka w projekcie i nimi zarządziłem/am.
  4. Zaproponowałem/am co najmniej jedną aktywność do planu pracy drużyny, do pomysłu przekonałem/am organ demokracji drużyny, a po zatwierdzeniu kierowałem/am realizacją projektu i podsumowałem/am go.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl