Sprawność harcerska Reklamożerca/Reklamożerczyni - Nowy SIM
towar niedostępny

Opis
Sprawność harcerska Reklamożerca/Reklamożerczyni
Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.
Szczegóły:
- obwódki:
- zielona - sprawność dwugwiazdkowa
- czerwona – sprawność trzygwiazdkowa
- wysokiej jakości haft
- kontrastowe kolory nici
- średnica: 3 cm
- podkład umożliwiający naprasowanie
- haftowane w naszej składnicy.
Jak nosić?
Na prawym rękawie koszuli mundurowej.
Wymagania i zadania:
** Jest świadomy/a zagrożeń i korzyści wynikających ze stosowania reklamy. Przygotowuje proste przekazy reklamowe.
- Przeanalizowałem/am kilka reklam wybranego produktu oceniając, na ile odnoszą się do rzeczywistych jego cech użytkowych.
- Przedstawiłem/am w dowolnej formie zabiegi marketingowe stosowane przez sklepy, zachęcające do zrobienia jak największych zakupów.
- Stworzyłem/am plakat przedstawiający korzyści i zagrożenia płynące z reklam.
- Przygotowałem/am dwie reklamy produktu lokalnego produkowanego w moim regionie, określając cel przekazu i grupę docelową z wykorzystaniem takich technik jak: plakat, film, nagranie audio.
*** Posiada podstawową wiedzę na temat rodzajów reklam oraz mechanizmów ich oddziaływania. Przygotowuje proste kampanie reklamowe. Jest świadomy/a kwestii etycznych związanych z wykorzystaniem reklamy.
- Zaprezentowałem/am członkom drużyny wywiad, jaki przeprowadziłem/am z profesjonalistą (psychologiem reklamy, pracownikiem firmy reklamowej bądź działu marketingu) na temat mechanizmów i technik stosowanych dla maksymalizacji skuteczności przekazu reklamowego oraz różnych rodzajów reklam, a w szczególności różnic pomiędzy reklamą komercyjną a społeczną.
- Przygotowałem/am infografikę bądź podcast na dowolnie wybrany temat, wykorzystujący zasady stosowane podczas tworzenia skutecznych przekazów reklamowych i umieściłem/am go w social mediach. Następnie zmierzyłem/am skuteczność przygotowanego przekazu.
- Przygotowałem/am i przeprowadziłem/am kampanię reklamową dla wybranej jednostki harcerskiej, wykorzystując podstawowe mechanizmy tworzenia przekazu reklamowego, sprecyzowania potrzeb reklamodawcy, określania odbiorcy oraz właściwego doboru form przekazu (np. reklama w ramach akcji naborowej, kampanii 1%, etc.).
- Przeprowadziłem/am debatę na wybrany temat z obszaru etyki reklamy.