Zwroty i wymiany


Jak zwrócić zakupiony towar w składnicy 4 Żywioły?

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania. Nie może być zniszczony czy uszkodzony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu (jeśli je ma) z całą jego zawartością.

Co należy zrobić?

  • Spakuj to, co chcesz nam odesłać.
  • Do paczki dołącz formularz, który zajdziesz tutaj oraz dowód zakupu lub jego kopię (paragon, fv).
  • Odeślij paczkę na adres: Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły, ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa.

Na zwrot kosztów składnica ma 14 dni.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń do Mateusza: (22) 339 06 75 lub 515 983 202.


Jak wymienić towar lub rozmiar w składnicy 4 Żywioły?

Od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, masz 10 dni na wymianę towaru. Możesz zamienić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania. Nie może być zniszczony czy uszkodzony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu (jeśli je ma) z całą jego zawartością.

Co należy zrobić?

  • Spakuj to, co chcesz nam odesłać.
  • Do paczki dołącz formularz, który znajdziesz tutaj.
  • Odeślij paczkę na adres: Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły, ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa.

Na wymianę towaru składnica ma 14 dni.

W razie problemów, zadzwoń do Mateusza: (22) 339 06 75 lub 515 983 202.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl